No és un virus, ni un troià, ni un cuc, ni spam, ni spyware, ni obri finestres pop-up.

El servidor web no li associa a vosté com a persona si no al seu navegador web. De fet, si vosté navega habitualment amb Internet Explorer i prova a navegar per la mateixa web amb Firefox o Chrome veurà que la web no se n’adona que és vosté la mateixa persona perquè en realitat està associant al navegador, no a la persona.

• No podrà compartir continguts d’eixa web en Facebook, Twitter o qualsevol altra xarxa social.
  • El lloc web no podrà adaptar els continguts a les seues preferències personals, com sol ocórrer en les botigues online.
  • No podrà accedir a l’àrea personal d’eixa web, com per exemple Mi compte, o Mi perfil o Les meues comandes.
  • Botigues online: Li serà impossible realitzar compres online, hauran de ser telefòniques o visitant la botiga física si és que disposa d’ella.
  • No serà possible personalitzar les seues preferències geogràfiques com a franja horària, divisa o idioma.
  • El lloc web no podrà realitzar analítiques web sobre visitants i tràfic en la web, la qual cosa dificultarà que la web siga competitiva.
  • No podrà escriure en el blog, no podrà pujar fotos, publicar comentaris, valorar o puntuar continguts. La web tampoc podrà saber si vosté és un humà o una aplicació automatitzada que publica spam.
  • No es podrà mostrar publicitat sectoritzada, la qual cosa reduirà els ingressos publicitaris de la web.

Sí. No sols eliminar, també bloquejar, de forma general o particular per a un domini específic.

1. 1. Vaja a Configuració o Preferències per mitjà del menú Arxiu o bé punxant la icona de personalització que apareix dalt a la dreta.
  2. 2. Veurà diferents seccions, punxe l’opció Mostrar opcions avançades.
  3. 3. Vaja a PrivacitatConfiguració de contingut..

1. Vaja a Ferramentes, Opcions d’Internet
  2. 2. Faça clic en Privacitat.
  3. 3. Moga el deslizador fins a ajustar el nivell de privacitat que desitge.

1. Vaja a Opcions o Preferències segons el seu sistema operatiu.
  2. Faça clic en Privacitat.
  3. En Historial trie Usar una configuració personalitzada 3. per a l’historial.

1. Vaja a Preferènces, després Privacitat.

1. Vaja a Ajustes, després Safari.

1. 1. Execute el navegador i polse la tecla Menú, després Ajustes..

1. Òbriga Internet Explorer, després Més, després Configuració

- Enter Your Location -